Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2007 22:42 - За моята скромна личност и музиката....
Автор: guitarhero Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4273 Коментари: 10 Гласове:
0



Не знам как се получи ама музика превзе животеца ми.

Всичко започна когато бях в 3-ти клас. Един ден след даскало)тогава ми беше яко да съм на даскало) вуйчо ми дойде да ме вземе и след това отидохме той да пие кафе с някакви негови авери. Не съм отбелязъл обаче,че вуйчо ми е музикант и по-специално флейтист,като мен. Или по скоро аз съм флейтист като него. Не мога все още да класифицирам кой е добър музикант,но бих казал,че моя вуйчо е един от най-добрите флейтисти в България. Казва се Явор Желев  съм горд,че ми е вуйчо.... Та както казах .. отидохме на въпросното барче,и седнахме големите да пиинат по една бира,а аз естествено си поръчах любимия ябълков сок. Чичковците които не познавах много добре,но ми бяха познати много ме разсмиваха,и по едно време казаха :"Ей Яворе! Що не направиш Викито(аз) един флейтист бе?"-Тези думи промениха живота ми коренно.

И от този ден(не помня точната дата но мисля,че беше някъде края на Април месец) моя живот стана едно много дълго пройзведение на музиката което продължава и до днес, като минава през най-различни стилове.
Флейтата винаги ще е в моя живот!
image От момента в който започнах да свиря минаха почти 7 години. те бяха и хубави и лоши. Не винаги свиря така както искам,и както мога,но в музиката всичко може да се случи. Например на репетиция за концерт свиря ужасно,но на самия концерт съм като бога на Флейтата. Не съм сигурен кой е той но съм чувал,че "Кришна" е имал нещо общо с флейтата.

Когато с вуйчо започнем да свирим,което не става често защото той живее и работи в София и постоянно е на турнета даже и в момента се препича на плажовете на остров Мартиник,но това е друга тема....... Винаги свиренето с него е интересно и много изморително,защото той ме кара да правя неща който са невъзможни,но аз ги правя. По този начин той иска да ми докажа,че за всичко трябва КЪРТОВСКИ ТРУД.  Да си призная  много пъти когато свиря с него  се разревавам  от инат,че не успявам да свиря това което мо кара. Странно защо не рева когато свиря у нас. сигурно защото като се ядосам.че не свиря нещо като хората ритвам гардерога 2-3 пъти и след това успявам да го свиря.

Абе с една дума свирене му е майката! Ходил съм на конкурси. Имам една 1-ва награда,една 2-ра награда и естествено и една 3-та награда. Винаги съм подготвен като за първа награда,но винаги се намира някое връзкарче което си е платило и дават по презтижните награди на него. Сега в сряда на 28.02.2007г. ми предстой поредния конкурс. Този път съм толкова надъхан,че просто не мога да ви опиша. Ако не спечеля конкурса направо не знам какво ще направя. Такъв скандал ще дигна че.......

Но аз не съм се посветил само на класическата музика. Аз слушам и свиря много различни музики. От около 4 месеца се уча да свиря на китара. Това е 2-рият ми любим инструмен след флйтата разбира се. Много ми  е яко вечер като седна да слушам музика на компа да се взема китарката и да се посвиря някоя друга песничка. Най-много обичам да свиря балади. Баладите на Bon Jovi, Whitesnake и Richie Sambora са ми любими. Правя опити да ги свиря ама все още ми е малко трудно,но понякога ми се получава. Китарата ма мойте мечти е такаваimageТова е Fender Stratocaster. Fender е можеби най известната марка за китари и за аксесуари за китари. Много искам да си купя такава кирата. Но като за начало ще си купя нещо по-скромно. Когато си купя китара ще съм толкова щастлив ,че ще почерпя всички приятели по една бира на Митака=)

Има ли нужда да казвам каква музика ще свиря на китарата? Разбира се,че ще свиря Rock. Ще си направя група,или може да отида да свиря в вече оформен екип от музиканти които имат интерес да си правят кефа докът свирят Rock. .::Rock"n"Roll Forever::.  Под Rock аз разбирам,че ще свиря :TOTO,Whitesnake,Bon Jovi,Van Halen.......и други подобни. Но няма да пренебрегвам и по якия Rock или Метъла това са:Metallica, Iron Maiden и другите от тоя стил.

Ох мамоо!!! Само да си я купя тая китара малииии. Къв метъл ще се вие от нас. Не е истина!

Та общо взето казах каква е ролята на музика в моя живот. Или не съм казал?     Добре ще я кажа ролята.  Ролята на музиката в живота ми е ОГРОМНА! Без музика не мога да живея !      Каквото и да става аз винаги ще се занимавам с музика....


Тагове:   Моята,   музиката,   личност,


Гласувай:
0



1. wildroses - Поздравления!
24.02.2007 22:52
Възхищавам се на такива надъхани хора ;)
дано конкурсът мине успешно и със или без награда, да си доволен от себе си!
Успех и... keep on rocking :)))
цитирай
2. andi - Давай,Вик...
24.02.2007 22:54
ние всички сме с теб!
цитирай
3. анонимен - ДК:..
24.02.2007 23:39
Питам само.. каква е китарата, на която свириш сега.. ?;]

И късмет на конкурсо :Р
цитирай
4. guitarhero - desify..
24.02.2007 23:42
В момента свиря на китара марка "Faktor" Няква китайска. Кухарка е . Все още нямам ел. китара но скоро ще си купя. Разбира се като за начало ще си купя по евтинка ,но после може и нещо по-така да се взема....
цитирай
5. анонимен - ДеКуин:..
25.02.2007 10:36
И почна на железни струни или е найлонка.. ?;]

Дерзай..
цитирай
6. guitarhero - Купих я с.....
25.02.2007 11:52
Найлоново струни ама ги смених с метални за ел.китара.
цитирай
7. анонимен - ДК:..
25.02.2007 14:44
;]
Добре, интересно ми беше.
Късмет.
цитирай
8. ivominchev - .:: Rock 'n' Roll FOREVER! ::.
25.02.2007 20:30
Ей, ако някой има нещастието да си плати за да измести от конкурса ще му чупя зъбките. Представям си те след някоя година в твоята банда, как забивате рок с флейта. Интересна комбинация (ако си навит по нататък може да опитаме нещо).
цитирай
9. rockgoddess - УаУ
12.03.2007 23:08
Честно казано, ти си първият и обезателно единственият флейтист на когото се възхищавам. Не знам защо, но като сравнявам флейта с китара, някакси флейтата не изглежда достойна, но... Е, ти накланяш везните и в нейна полза! Харей Кришна!
цитирай
10. анонимен - *
20.03.2007 00:02
толкова много оптимизъм:) и мечти:) хората за това са млади... за да РОКЯСВАТ!!! Не си съсипвай китарата ако не си сигурен, че е подходяща за метални струни. Минали са ми десетина през ръцете, които не ставаха за нищо точно след около 2 години свирене с неподходящи струни. Колкото до Factor - не са някакви си китайски китари, а доста прилична марка... все пак Fender, който не е правен в далечния изток може да се намери доста трудно... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: guitarhero
Категория: Лични дневници
Прочетен: 93769
Постинги: 31
Коментари: 73
Гласове: 232
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930